موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

با روش های ساده زیر شما می توانید کیفیت دوربین را افزایش دهید.




تمیز بودن لنز را چک کنید!

شاید این مورد که با یک پارچه به راحتی رطرف می شود، دلیل اصلی بی کیفیتی تصاویر ثبت شده باشد. بنابراین قبل از عکس برداری حتما حواستان به لنز و تمیزی آن باشد.

از HDR استفاده کنید!

مود HDR قابلیتی که کمک زیادی به کیفیت خروجی تصاویر می کند. این قابلیت به عکس هایی که درنور آفتاب،محیط بیرون، منظره و یا چهره گرفته می شوند کمک می کند تا توازنی عالی در رنگ و روشنایی تصاویر ایجاد گردد. البته این مود برای سوژه های در حال حرکت مناسب نیست چرا که تصاویری تار را ثبت می کند.

یک ثانیه بیشتر صبر کنید!

با زدن کلید شاتر دوربین گوشی تازه آماده انجام عملیات پردازشی می شودو باید تا پایان این عملیات دستتان را  ثابت در همان وضعیت نگه دارید. حتی بعد از این که از ثبت شدن عکس مطمین شدید، برای اطمینان بیشتر، دست تان را برای یک ثانیه بیشتر ثابت نگه دارید.

 تا حد امکان از فلش استفاده نکنید!

نوری که توسط فلاش LED دوربین گوشی شما ایجاد می شود معمولا بسیار نامنظم بوده و سایه های غیرطبیعی در عکس ایجاد می کند. سعی کنید از فلاش LED تنها در زمانی که هیچ نوری وجود ندارد استفاده کنید.فلاش های دو و سه گانه که اخیرا در تلفن های هوشمند قرار گرفته اند به مراتب عملکردشان بهتر از LED های تک رنگ است. سعی کنید مود اتوماتیک فلاش را غیرفعال کنید و بر اساس نیاز خودتان آن را صورت دستی فعال یا غیر فعال کنید.





منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی