موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

با توجه به گفته های مینگ چی کو (تحلیلگر) آیفون بعدی دارای کانکتور دیگری در آن طرف کابل خواهد بود، که از USB_C استفاده می شود. این بدان معناست که در ان طرف کابل از USB_C استفاده می شود که به دوشاخه وصل خواهد شد.



این تغییر دو مزیت دارد. اول اینکه، کانکتور USB-C قدرت بیشتری نسبت به USB_A دارد، و همین دلیل استفاده گوگل از این مدل کابل ،برای شارژ سریع دستگاه ها می باشد. در آینده شارژر های آیفون مانند مک بوک و مک بوک پرو و پیکسل گوگل دارای کانکتور USB_C خواهد شد.

دوم اینکه، آیفون جدید می تواند بدون استفاده از آداپتور به مک بوک های جدید این کمپانی متصل شود. مطمئنا شما برای اتصال به هر کامپیوتری نیاز به آداپتور دارید که اپل این نیاز را برطرف خواهد کرد.

البته این اتفاق تازگی ندارد. Ipad 12.9  اینچی قبلا از قابلیت شارژ سریع با کانکتور USB_C برخوردار بود. اما این آیپد تنها محصول این کمپانی می باشد که از این کانکتور استفاده می کند و انتظار می رود دستگاه های IOS بیشتری دارای این کانکتور شوند.

کو یک منبع قابل اعتماد است، اما این خبر هنوز یک شایعه است.




منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی