موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

با توجه به استقبال گسترده کاربران از اپلیکیشن تلگرام در ایران، تعداد پیام های تبلیغاتی ارسال شده نیز افزایش یافته است. به طوری که ممکن است هر کاربر به طور میانگین در روز حدود 10 پیام تبلیغاتی در تلگرام دریافت کند.


سازندگان تلگرام نیز برای مقابله با پیام های تبلیغاتی ، از ارسال پیام های انبوه جلوگیری کردند. اما پس ازآن، شرکت های تبلیغاتی از قابلیت کانال های تلگرام برای تبلیغات استفاده نمودند و تبلیغات این روزها از این طریق انجام می شود. اما در بروزرسانی جدید تلگرام ، قابلیتی اضافه شده است که از اضافه شدن شما به گروه ها و کانال ها توسط افرادی غیر از افراد موجود در لیست مخاطبین، جلوگیری می کند. در نتیجه عملا اضافه شدن شما به کانال های تبیلغاتی با فعال بودن این گزینه غیر ممکن می شود. در اینجا به آموزش این ترفند کاربردی می پردازیم.

ابتدا تلگرام خود  را به روزرسانی کنید. برنامه تلگرام را باز کنید . وارد صفحه setting شوید، سپس Privacy and Security را لمس نمایید. اکنون از محدوده ی Privacy گزینه Groups را لمس کنید.

 سپس گزینه Who can add me to group chats را بر روی My Contacts تنظیم کنید.

حالا تنها افراد موجود در لیست مخاطبین می توانند شما را به گروه ها و کانال ها اضافه کنند.






منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی