موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

هر چند هم که گوشی هوشمند شما به دوربین قدرتمندی مجهز باشد، اگر برخی از نکات را رعایت نکنید ویدیو خوبی نخواهید داشت. در این جا 3 نکته مهم را برای شما شرح خواهیم داد.


پیشنهاد می کنیم برای داشتن ویدیویی بهتر به نکات زیر توجه کنید.

1- تریپاد و لرزش گیر را فراموش نکنید.

هنگامی که گوشی را با دست نگه می دارید نمی توانید یک ویدیو بی نقص داشته باشید.برای جلوگیری از لرزش دست و تار شدن ویدیو از یک تریپاد یا لرزشگیراستفاده کنید.


2- از زوم به عنوان آخرین راه استفاده کنید.

به جای تکیه کردن به زوم گوشی، خودتان را به سوژه نزدیک کنید. زیرا حتی بهترین دوربین های گوشی های هوشمند نیز نمی توانند به خوبی زوم را صورت دهند و در بهترین حالت نیز یک ویدیو تار خواهید داشت.


3- افقی فیلم برداری کنید، نه عمودی

یکی از اشتباهات رایجی که حتی حرفه ای ها نیز به آن دچار می شوند، عمودی فیلم برداری کردن است. برای یک فیلم برداری خوب و با کیفیت تر افقی فیلم برداری کنید. اما باید دقت کنید که ویدیویی که به طور عمودی فیلم برداری شده است در دستگاه های بزرگ تر نظیر مانیتور رایانه به خوبی پخش نمی شود. پس اگر ویدیویی که ضبط می  کنیدبرای پخش روی مانیتور می باشد به صورت عمودی فیلم برداری کنید.






منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی