موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۱
  • ۰

برای بهتر شدن عملکرد گوشی توصیه می شود این اپ ها را از گوشی خود حذف کنید.




1-اپ های پاک سازی کننده سیستم

نمی توان گفت اپ هایی که با هدف پاکسازی و افزایش عملکرد سیستم روی گوشی نصب می شوند کاملا بی تاثیرند، اما وقتی خود اندروید چنین کاری انجام می دهد نیازی به نصب این چنین اپلیکیشن هایی ندارید. برای پاک کردن کش به Setting بروید و رد بخش Storage گزینه Cash data را لمس کنید تا فایل های کش شده اضافه از روی گوشی شما حذف شود.

2-آنتی ویروس ها

حقیقتا اگثر اپ هایی که با عنوان آنتی ویروس عرضه می شوند آن طور که انتظار دارید کارا نیستند. اگر همیشه اپ های خود را از گوگل پلی یا مارکت های معتبر دانلود کنید دیگر نیازی به آنتی ویروس نخواهید داشت.

3-اپ های کم کردن مصرف باتری

اپ های کم کردن مصرف باتری عملا  به درد نخور هستند و شما هیچگاه تاثیرش را مشاهده نخواهید کرد. برای کم شدن مصرف باتری نیازی به نصب اپ ندارید بلکه می توانید با کمتربازی کردن، بستن اینترنت گوشی و پاک کردن اپ هایی که مصرف باتری غیر عادی دارند طول عمر شارژ گوشی را بیشتر کنید.

4- اپ های از پیش نصب شده

کمتر کارخانه سازنده گوشی اندرویدی وجود دارد که روی محصولات خود اپ های به درد نخور را نصب نکند. این اپ های اجباری علاوه بر اینکه حافظه گوشی را اشغال می کنند، از شارژ باتری می کاهند البته کاربر اجازه حذف آنها را ندارد و تنها می تواند آن را Disable کنید.




منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی