موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

تولید کنندگان گوشی های هوشمند چینی Oppo اعلام کرده اند که مدل F1 به رنگ رز گلد را به زودی در هند در دسترس قرار خواهد داد.



گفته شده است که این مدل با قیمت حدود 280 دلار عرضه خواهد شد و امکان پیش خرید هم اکنون وجود دارد. این کمپانی چینی در توییتر خود از هشتگ بهترین هدیه ولنتاین استفاده کرده است که انتظار می رود قبل از روز ولنتاین افت قیمت داشته باشد.


گوشی اوپو F1 پلاس دارای نمایشگر آمولد 5.5 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. این دستگاه از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 64 بیتی هلیو P10 مدیا تک که یک پردازنده میان رده کمپانی مدیا تک محسوب می‌شود، قدرت گرفته و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-T860 قرارگرفته است.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با بزرگی دهانه دیافراگم f/2.2 در پشت این گوشی هوشمند قرارگرفته و یک دوربین عظیم 16 مگاپیکسلی با بزرگی دهانه دیافراگم f/2.0 در جلوی آن تعبیه‌شده است. اسکنر اثرانگشت گوشی اوپو F1 پلاس بر روی دکمه فیزیکی هوم در جلوی آن ساخته‌شده است. باتری 2850 میلی‌آمپر ساعتی آن از تکنولوژی شارژ سریع ایجادشده توسط کمپانی اوپو بهره‌منداست. این گوشی دو اسلات برای سیم‌کارت ارائه داده و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند. گوشی اوپو F1 پلاس با اندازه‌های 6.6 در 74.3 در 151.8 میلی‌متر، 145 گرم وزن دارد.



منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی