موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰
عدم دسترسی مستقیم به فضای حافظه آیفون، در کنار عدم پشتیبانی از  کارت حافظه خارجی از مشکلاتی است که به احتمال بسیار بعد از مدتی استفاده از این گوشی هوشمند و پر کردن حافظه آن با برنامه ها و موسیقی و ویدئو، دغدغه آن شما را رها نخواهد کرد. در ادامه مطلب  ترفندی را برای این مشکل آموزش خواهیم داد.

Quickly free up storage space on your iPhone with these simple tricks 1

برای این کار ابتدا به Setting بروید و از طریق منوی  General و سپس  About مقدار حافظه آزاد گوشی خودتان را چک کنید. سپس iTunes Store را باز کنید و یک فیلم که حجم آن بیشتر از مقدار حافظه خالی گوشی شما باشد. برای اطلاع از حجم فیلم های موجود در iTunes دکمه Details در صفحه اطلاعات آن فیلم را بزنید.

به عنوان مثال، اگر گوشی شما 6.3  گیگابایت حافظه خالی دارد، باید فیلمی با حجم 6.83 گیگابایت را انتخاب کنید. در مرحله بعد دکمه Rent فیلم انتخاب شده را بزنید. تا زمانی که فیلم انتخاب شده شروع به دانلود نکند، از شما پولی کسر نمی شود و از آنجا که حافظه گوشی شما کمتر از حجم آن فیلم است، خطای cannot download را دریافت خواهید کرد.

پس از دریافت خطای عدم دانلود، گزینه Setting  را انتخاب کنید و ببینید چه اندازه به فضای آزاد گوشی شما اضافه شده است. این کار را چند بار تکرار کنید تا زمانی که دیگر چیزی به فضای خالی گوشی اضافه نشود. البته این مقدار فضایی که آزاد می شود در هرگوشی  متفاوت است.



منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی