موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

تعدادی از دارندگان گوشی‌ گلکسی اس ۷ اج سامسونگ با مشکلاتی در نمایشگر این محصول روبرو شده‌اند.




تعدادی از کاربران گوشی گلکسی اس ۷ اج اطلاع داده‌اند که روی صفحه‌نمایش دستگاهشان یک خط عمودی صورتی رنگ می‌بینند که از بالای نمایشگر تا پایین آن ادامه دارد.تا‌کنون هیچ روشی برای رفع  این مشکل به‌صورت دائمی و موفقیت‌آمیز ارائه نشده است. برخی از دارندگان این گوشی هوشمند گفته‌اند که دستگاه خود را تعویض کرده یا آن را برای تعمیر ارسال کرده‌اند.

اولین گزارش‌ها در این مورد به تابستان قبل برمی‌گردد. در آن زمان در بسیاری از انجمن‌های گفتگوی آنلاین و وب‌سایت‌های اجتماعی این مشکل مطرح شده بود. تصاویر گوشی‌هایی که با مشکل مورد بحث مواجه شده‌ بودند نیز به‌طور کلی شبیه به هم بودند که در همه‌ی آن‌ها می‌توانستیم یک خط صورتی عمودی روی نمایشگر این گوشی مشاهده کنیم. نکته جالب این بود که در این گوشی‌ها با گرفتن اسکرین‌شات از صفحه، هیچ اثری از این خط صورتی در تصویر  وجود نداشت.

طبق بعضی اخبار، روش‌هایی برای حل موقت مشکل پیکسل‌های سوخته ارائه شده بود که با استفاده از آن‌ها خط صورتی مورد بحث از بین می‌رفت؛ با استفاده از این راه‌حل‌ها، مجددا پس از مدتی شاهد خط صورتی عمودی روی صفحه‌نمایش خواهید بود. به نظر می‌رسد این مورد یک مشکل سخت‌افزاری باشد و سامسونگ به کاربرانی که با این مسئله مواجه شده‌اند، پیشنهاد کرده است گوشی هوشمند خود را برای تعمیر به بخش سرویس‌های پشتیبانی این شرکت ارسال کنند.

سامسونگ گفته است که این مشکل عملکرد دستگاه را تحت تأثیر قرار نخواهد داد و بسیاری از کاربران از این مسئله احساس ناامیدی می‌کنند، زیرا هیچ‌کس تمایلی ندارد گوشی هوشمند نو یا تقریبا نو خود را برای تعمیر به سرویس‌های پشتیبانی شرکت تولیدکننده ارسال کند. با این حال،اگر شما هم از کاربرانی هستید که با این مورد مواجه شده‌اید، باید خوش‌بین باشید که در این شرایط، گارانتی شامل حال گوشی شما نیز باشد.



منبع:http://mpcir.com

نظرات (۱)

  • تقویم سررسید 96
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی