موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

سونی پرچمدار خود را با نمایشگر 4K و تراشه اسنپدراگون 835 در MWC 2017 رونمایی می کند.




شنیده شده است که سونی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا از محصولات درخوری رونمایی خواهد کرد. در یک وبلاگ تکنولوژی گرجستانی نوشته شده است که، سونی در نظر دارد پرچمدار جدید خود از سری اکسپریا را با بهره‌گیری از یک نمایشگر 4K و همچنین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در بارسلونا رونمایی کند. اما این تنها محصول سونی نخواهد بود و این کمپانی ژاپنی به جز پرچمدارش، از محصولات دیگری  نیز رونمایی خواهد کرد. نام مستعار این گوشی هوشمند را Yoshino عنوان شده است.در اینجا لیستی از گوشی‌های هوشمند که بنا بر شنیده‌ها، توسط سونی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی خواهد شد را برای شما معرفی می کنیم.

سونی یوشینو - Sony Yoshino

بر اساس گزارش ها، این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4 اشاره کرد. احتمالا سونی پرچمدار خود را با بهره‌گیری از سنسور جدید IMX400 راهی بازار می کند که بهبودهای بسیار محسوسی در مقایسه با نسل پیشین سنسور‌های سونی به خود دیده است.

سونی هینوکی - Sony Hinoki

هینوکی اولین گوشی هوشمند است که به نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی با تراشه‌ی هلیو پی ۲۰ مدیاتک و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز خواهد شد. این گوشی نیز از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. هینوکی از مجموع دو گوشی هوشمند پایین رده‌ی سونی ساخته شده است.

 

سونی بلنک برایت - Sony BlancBright

گوشی هوشمند رده بالای دیگری که سونی در دست توسعه دارد، به نمایشگری ۵.۵ اینچی با QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۶۳۵ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد که سنسور دوربینش نیز IMX400 خواهد بود.

 

سونی مینِئو - Sony Mineo

این گوشی دومین محصول پایین رده سونی خواهد بود که اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی آن ارائه نشده است. بر اساس شنیده‌ها این گوشی با قیمت ۳۵۰ دلاری راهی بازار خواهد شد.

با توجه به تعویق عرضه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، صحبت در مورد رونمایی از گوشی سونی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنگره‌ی موبایل بارسلونا کمی سخت است. سامسونگ به‌عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، ابتدا نیاز خود به این تراشه را تأمین می‌کند و سپس آن را در اختیار سایر تولیدکنندگان قرار خواهد داد.

سونی کیاکی- Sony Keyaki

سونی کیاکی با نمایشگر فول اچ‌دی ۵.۲ اینچی یک محصول میان‌رده خواهد بود. تراشه‌ی مورد استفاده روی آن هلیو پی ۲۰ مدیاتک با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته‌شده برای این گوشی ۶۴ گیگابایت خواهد بود و سنسور ۲۳ مگاپیکسلی در پشت و ۱۶ مگاپیکسلی در جلو قرار خواهد داشت.



منیع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی