موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

با توجه به گزارش‌ها ، در سال ۲۰۱۶ اپل با فروش ۲.۵ میلیون دستگاه آیفون در هند، توانسته یک رکورد فروش بسیار خوب را بر جای بگذارد.



بازارهای چین و هند برای تولیدکنندگان گوشی هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، زیرا بیشترین جمعیت جهان را در خود جای داده‌اند؛ که همین مسئله باعث شده است بازار گوشی‌ هوشمند در هند و چین اشباع شود. به همین دلیل تولیدکنندگان چینی محصولات خود را علاوه بر چین، در هند نیز عرضه می‌کنند؛ اما در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ ، چیزی در حدود ۶۲ درصد از گوشی‌های هوشمند بالارده فروخته‌شده در هند، آیفون هستند و آیفون ۷ نیز سهم بسزایی در فروش محصولات اپل در هند دارد.

اما همان‌طوری که گفتیم، بازار هند اشباع شده است و اپل با وجود فروش بسیار خوب محصولاتش در این کشور، نتوانسته در لیست برترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد. سامسونگ با در دست داشتن سهم ۲۴ درصدی از بازار، در صدر فهرست برترین فروشندگان گوشی هوشمند در هند قرار دارد. در جایگاه‌ دومVivo با سهم 10 درصدی قرار گرفته است. جایگاه سوم این فهرست به‌صورت مشترک به شیائومی و لنوو با سهم 9 درصدی تعلق دارد. در سال ۲۰۱۶ شرکت‌های چینی ۴۶ درصد بازار گوشی‌های هوشمند هند را در دست گرفتند و این در حالی است که در سال ۲۰۱۵ این رقم تنها ۱۴ درصد بود.

با وجود اینکه در کشورهای چین و هند بیشتر کاربران به خرید محصولاتی ارزان قیمت تمایل دارند و کم تر سراغ گوشی های گران قیمت می روند اپل توانسته است ۲.۵ میلیون گوشی بالارده در هند به فروش برساند. اپل امیدوار است با احداث خط تولید در هند، میزان فروش و محبوبیت محصولات خود را در این کشور افزایش دهد.


منبع:http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی