موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

تصاویر جدیدی از ال‌جی جی 6 با فریم فلزی، نمایشگری با گوشه‌های گرد وحاشیه‌های باریک منتشر شد.




این شرکت کره‌ای حدود یک ماه دیگر و در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، به‌صورت رسمی از گوشی هوشمند جی 6 رونمایی خواهد کرد؛ با این حال تصویر رندر جدید، اطلاعات زیادی از پرچم‌دار ال‌جی در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس تصاویر منتشر شده این گوشی از یک فریم فلزی با لبه‌های تراش‌خورده بهره می‌برد. این فریم با پنل جلوی گوشی یکپارچه‌ شده است؛ پنلی که به نظر می‌رسد حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد. چند حسگر نیز به همراه دوربین جلوی گوشی، در سمت چپ اسپیکر مکالمه‌ی آن قرار گرفته‌اند.

نکته جالب توجه در این پرچمدار نسل آینده ال جی این است که برخلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر که گوشه‌های نمایشگر آن‌ها گونیایی و ۹۰ درجه است، ال‌جی گوشه‌های نمایشگر جی ۶ را گرد کرده است تا گوشه‌های آن با لبه‌های خمیده‌ی فریم گوشی هماهنگ باشند. ما در حال حاضر می‌دانیم ال‌جی جی ۶ از نمایشگری با نسبت ۱۸:۹ بهره خواهد برد؛ اما احتمالا این نمایشگر ویژگی‌های قابل توجه دیگری نیز در خود خواهد داشت.

با توجه به تصویر رندر جدید، به نظر می‌رسد تصاویر پخش شده گذشته، مقداری با طراحی نهایی گوشی فاصله داشته باشند. به هر حال تا زمان رونمایی از پرچم‌دار جدید ال‌‌جی، زمان زیادی باقی نمانده است.


منبع: http://mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی