موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

نوکیا Heart با اندروید نوقا و نمایشگر ۵.۲ اینچی بزودی معرفی می‌شود.


هنوز مدت زیادی از عرضه‌ی گوشی نوکیا 6 نگذشته است که خبرهایی مبنی بر عرضه‌ی یک گوشی اندرویدی دیگر از این کمپانی فنلاندی با نام نوکیا Heartt به گوش می‌رسد.

 

پس از وقفه‌ای طولانی، ماه گذشته نوکیا با معرفی تلفن هوشمند اندرویدی Nokia 6 دوباره به بازار اسمارت‌فون‌ها بازگشت. کمپانی خوش‌نام فنلاندی قرار نیست به عرضه‌ی تنها یک مدل تلفن هوشمند بسنده کند و  در سال جاری میلادی ۷ گوشی جدید با نام نوکیا روانه‌ی بازار خواهند شد.

در خبرها آمده است که یکی از این گوشی‌ها، تلفن هوشمند بالارده‌ی Nokia P1 خواهد بود که از تراشه‌ی اسنپدراگون 835 بهره خواهد برد. خبرهایی جدید نیز حاکی از عرضه‌ی یک گوشی پایین‌رده با نام Nokia Heart هستند. هنوز مشخص نیست که آیا گوشی جدید نوکیا با این نام به بازار عرضه خواهد شد یا  نه.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از نرم‌افزار بنچمارک GFXBench مشخص شده است که گوشی نوکیا Heart درست مانند نوکیا 6 که ماه گذشته در چین عرضه شد، به اندروید نوقا مجهز خواهد بود. وجه تشابه دیگر Heart و نوکیا 6، استفاده‌ی هر دو این تلفن‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون 430 کوالکام است.



منبع:  http://mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی