موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

با ورود به سال 2017 و با نزدیک شدن به سپتامبر (ماه عرضه آیفون) خبرها نسبت به عرضه محصول جدید شرکت اپل رو به افزایش است و با توجه به دهمین سالگرد معرفی گوشی آیفون کاربران منتظر رونمایی از گوشی جدید با طراحی و امکانات انقلابی هستند .



گفته می‌شود این گوشی از طراحی فوق باریک و نوار لمسی تاچ‌بار مشابه آنچه در مک ‌بوک پرو 2016 دیدیم بهره خواهد برد.

به گفته‌ی ValuWalk، اپل از پورت تاندربولت 3 استفاده خواهد کرد که به شارژ سریع دستگاه و نرخ انتقال سریع‌تر اطلاعات تا ۴۰ گیگابایت در ثانیه کمک خواهد کرد.

احتمالا آیفون 8 از نمایشگر اولد منحنی بهره خواهد برد که قرار است سامسونگ نمایشگر OLED آیفون 8 را برای اپل تولید کند  این مدل گوشی در سه نسخه‌ معرفی می‌شود که احتمالا یک نسخه‌ی آلومینیومی در بین سه مدل مورد نظر وجود خواهد داشت.سنسورهایی داخل این صفحه نمایش تعبیه خواهد شد و لبه‌های آن مانند گلکسی اس 7 اج کارایی‌های مختلفی خواهند داشت.

بالاخره اولین گوشی آیفون بدون دکمه هوم ساخته خواهد شد. علاوه بر این قرار است اپل از پردازنده‌ی A11 مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری در آیفون 8 استفاده کند که این تراشه توسط TSMC تولید می‌شود. این پردازنده نسبت به نسل قبلی ۳۰ درصد قوی‌تر و مصرف آن ۲۰ درصد کمتر است.

آیفون 8 به قابلیت‌های امنیتی جدید و  پیشرفته‌تر بیومتریک مجهز می شود که می‌تواند به رمزگذاری و اسکن چهره و عنبیه چشم اشاره کرد.

گفته شده است یکی از دلایل استفاده از شیشه به جای آلومینیوم در آیفون‌های جدید به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مربوط می‌شود که این گوشی تمام شیشه ای از جنس گوریلاگلس است، البته در ساختار آن از پلی کربنات هم جهت افزایش مقاومت در برابر افتادن استفاده خواهد شد.


منبع: http://mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی