موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

یک منبعی آگاه یک هفته قبل از اعلام رسمی، بیان کرده که دلیل اصلی انفجار این گوشی مشکل در باتری آن بوده است.



سامسونگ در کنفرانس خود در CES 2017 اعلام کرد به زودی با اعلام دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 به داستان  ادامه‌دار این فاجعه پایان خواهد داد، اما زمان دقیقی برای آن تعیین نکرده است. البته به نظر می‌رسد با اعلام رسمی این موضوع، سامسونگ به پاسخ نهایی نزدیک‌تر شده است. 

از طرفی روزنامه‌ی JoongAng Ilbo در کره‌ جنوبی با انتشار خبری زمان اعلام دلیل آتش گرفتن باتری نوت ۷ را ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ بیان کرده است.

زمانی که با قاجعه‌ای در این ابعاد دست‌وپنجه نرم می‌کنید، اعتماد و البته پول بسیاری را از دست می‌دهید که در مورد سامسونگ می‌تواند به فروش گلکسی اس 8 نیز ضربه بزند.

بسیاری از افراد که اخبار فناوری را زیاد دنبال نمی کنند، نمی‌دانند مشکل باتری تنها محدود به گلکسی نوت ۷می‌شود و آن را موردی همه‌گیر در بین گوشی‌های سامسونگ به شمار‌ می‌آورند؛ پس اعلام دلیل آتش‌گرفتن از یک سو و ایجاد اطمینان از این‌که بار دیگر شاهد موضوعی مشابه نخواهیم بود، می‌تواند توجهات را به جای گذشته به آینده معطوف کند.

 

سامسونگ پس از مشکلات پیش آمده‌ی ابتدایی اقدام به جایگزینی باتری گوشی‌های مشکل‌دار کرد.

حالا منبعی آگاه اعلام کرده که این گزارش یک هفته بعد یعنی روز ۴ بهمن ماه منتشر می‌شود که در واقع یک روز پیش از اعلام گزارش مالی سامسونگ است. احتمالا این بیانیه توسط که دونگ‌-جین، رئیس بخش موبایل سامسونگ قرائت خواهد شد و البته انتظار می‌رود وی در مورد اقدامات آینده‌ی سامسونگ برای پیشگیری از مشکلات مشابه، توضیحاتی ارائه دهد. همچنین این منبع آگاه اعلام کرده است که هیچ یک از عوامل طراحی سخت‌افزاری گوشی یا نرم‌افزار در این مشکل دخیل نبوده‌اند.


منبع: http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی