موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰
طبق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده است، انتظار می‌رود ال‌جی پرچم‌دار جدیدش، جی 6 را ۲۰ اسفند روانه بازار کند.


در حالی که نسبت تصویر نمایشگرهای امروزی از استانداردهای ساده و مرسوم چون ۱۶ به ۹، ۴ به ۳ یا ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برند، شاهد نسبت‌های غیرمعمول دیگری چون ۲۱ به ۹ و ۳ به ۲ در مانیتورهای جدید هستیم. کمپانی ال‌جی سازنده‌ی چنین مانیتورهایی است و حالا LG Displayy به‌عنوان زیرمجموعه‌ی این غول کره‌ای قصد دارد نمایشگری با نسبت جدید ۱۸ به ۹ معرفی کند. احتمال زیادی وجود دارد که این نمایشگر روی گوشی جی 6 ال‌جی استفاده شود.

با نسبت ۱۸ به ۹ در حالت افقی، عرض تصویر دو برابر طول آن خواهد بود. با اینکه نسبت‌های عریضی چون ۱۶ به ۹ وجود دارند، امیدواریم نسبت‌هایی چون ۲۱ به ۹ در فرم‌فکتورهای کوچک مانند صفحه نمایش گوشی‌های موبایل دیده نشود.

نمایشگر ۵.۷ اینچی و عجیب ال‌جی قرار است دارای رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باشد که کمی بیشتر از رزولوشن کواد اچ‌دی یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰  پیکسل است. گفته می‌شود ال‌جی از عنوان QHD برای این میزان رزولوشن استفاده خواهد کرد. البته مشکل دیگری که وجود دارد، این است که عبارت QHD برای رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ کاربرد دارد. البته هنوز هیچ گوشی موبایلی به این رزولوشن نرسیده است.

به جز دو نسبت گفته‌شده، ال‌جی دیسپلی پنل جدیدی نیز تولید خواهد کرد که به لطف فناوری in-TOUCH این کمپانی، شاهد یکپارچه‌سازی پنل لمسی و نمایشگر خواهیم بود. این صفحه نمایش باعث می‌شود بتوان محصولاتی باریک و سبک تولید کرد. در این نمایشگر حاشیه‌های اطراف ۰.۲ و ۰.۵۴ میلی‌متر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود میزان روشنایی نمایشگر جدید نسبت به QHD LCD تا ۱۰ درصد بهبود خواهد یافت و میزان مصرف آن نیز تا ۳۰ درصد کمتر است.

 

با این حال کاملا مشخص است که ال‌جی جی 6 زودتر از گلکسی اس 8 روانه بازار خواهد شد. اخبار جدید نیز این موضوع را تأیید می‌کنند. طبق گزارش‌هایمنتشرشده از کره جنوبی، قرار است ال‌جی جی 6 در ۸ اسفند رونمایی و سپس ۲۰۰ اسفند روانه بازار شود. البته این تاریخ گویا برای عرضه جی 66 در کره است و احتمالا با تأخیر اندکی شاهد عرضه پرچم‌دار جدید ال‌جی در دیگر نقاط دنیا خواهیم بود.


منبع: http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی