موبایل ، لوازم جانبی و قطعات تعمیراتی

  • ۰
  • ۰

اگر شما احساس می کنید صفحه نمایش هواوی میت 9 دارای وضوح پایین می باشد این کمپانی چینی در حال حاضر یک راه حل برای شما دارد، که Honor V9 نامیده می شود.



امروز Honor V9 در یک روییداد در چین معرفی شد. این گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی  QHD و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت  با فوکوس اتوماتیک لیزری  و فلش LED خواهد بود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل می باشد. این گوشی هوشمند با چیپ ست 960 ارایه شده است.




Honor V9 با رم عظیم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 و 128 ارایه خواهد شد که بستگی به انتخاب شما دارد که کدام حافظه داخلی را انتخاب کنید. یک اسلات کارت حافظه نیز در این گوشی تعبیه شده است که شما می توانید از 2 سیم کارت یا از یک سیم کارت و یک کارت حافظه استفاده کنید. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 4000 میلی آمپری و اندروید 7 نوقا اشاره کرد.

این گوشی در ابعاد 157 × 77.5 × 6.97 میلی متر و در رنگ های آبی و طلایی وارد بازار خواهد شد. این گوشی چینی حدودا تا یک هفته دیگر و همزمان با کنگره بارسلونا در 26 فوریه رونمایی رسمی خواهد شد.





منبع:  http://www.mpcir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی